CET utbildningar Viewpoint

16/4 Online

Kunskap. Inlärning. Online.

Social distansering – vilket för många av oss har inneburit att stanna hemma och ta hand om dem som behöver det har varit vår verklighet under en tid nu. Det här har påverkat oss på många sätt och även hur vi vanligen tar till oss kunskap och lär oss på. Men vi behöver inte begränsas av inlärning bara för att vi är hemma mer - till exempel så kan onlineträning vara en bra lösning på att hålla sig uppdaterad på.

Därför uppmuntrar vi dig att fokusera på lite extra på att ta tillfället i akt att ta in ny kunskap, uppdatera dina färdigheter och utveckla dig själv ytterligare. På Viewpoint erbjuder vi online-inlärningsmoduler fokuserade på olika optometri-relaterade ämnen:

• Åldersrelaterad makuladegeneration

• Torra ögon

• Multifokala kontaktlinser

• Diabetes och ögat

• Och mycket mycket mer…

Allt material är tillgängligt helt gratis. Du kan komma åt det genom att helt enkelt registrera dig i Viewpoint. Alla personer som studerar eller arbetar med ögonvård är välkomna att bli medlem - oavsett om du arbetar för Specsavers eller inte. För mer information besök https://viewpoint.online/

Sista anmälningsdatum har passerat.